یکی از سوالاتی که از من در مقام مشاور و مربی تولید محتوا پرسیده می شد در مورد پست گذاری در اینستاگرام با کامپیوتر بود. امشب یه راهکار رو به صورت ویدئو تقدیم می کنم که البته یه محدودیت داره و اون هم بارگذاری ویدئو هست. ولی در کل میتونه برای بارگذاری تصاویر خیلی کاربردی باشه. اگر تولیدکننده محتوا هستی یا ادمین شبکه های اجتماعی یک مجموعه، این ویدئو رو حتماً ببین.

این روزها اینستاگرام یک پلتفرم خیلی خوب برای حضور و تبلیغ کسب و کار، مهارت و دانش شده و با یه فعالیت مستمر و هدفمند میشه به درآمدزایی از این فضا هم خیلی امیدوار بود. فعالیت در این پلتفرم اینقدر مهم شده که پست گذاری در اینستاگرام با کامپیوتر الان یکی از دغدغه های ادمین های حرفه ایه. چرا؟ چون میخوان در سریعترین حالت بتونن محتواهاشونو روی اینستاگرام بارگذاری کنن.

اگر ادمین ها نتونن از روی کامپیوتر در اینستاگرام پست بزارن باید اول فایل رو منتقل کنن روی گوشی و بعد از اون وارد اینستاگرام بشن و آپلود رو انجام بدن و در نهایت کپشن و کارهای بعدی ولی وقتی از روی رایانه این کار امکان پذیر باشه خیلی راحت میشه بعد از تولید عکس یا ویدئو، محتوا رو روی اینستاگرام بارگذاری کرد.

اینستاگرام به درد کیا میخوره؟

شاید براتون سوال بشه که اینستاگرام به درد چه مشاغل یا افرادی میخوره؟ باید بگم الان دیگه در زمانی قرار داریم که اینستاگرام به درد همه میخوره! الان عصر ارتباطاته، افراد موفق از فضای اینستاگرام استفاده می کنن تا بتونن با دیگران ارتباط برقرار کنن. یه پست روی اینستاگرام دارم که توش توضیح دادم که واقعاً اگر کسی بلد نباشه ارتباط برقرار کنه اینستاگرام به تنهایی نمی تونه براش کاری انجام بده. موفقیت در این فضا از ارتباط شروع میشه. بعدش ایجاد اعتماد و بعدش تبادلات مالی و اقتصادی. اونم در صورتی که شما محصول یا خدماتی رو برای عرضه در نظر گرفته باشید.


راستی اگر دنبال تولید محتوا برای اینستاگرام هستی این پست هم خیلی به دردت میخوره: پیدا کردن عکس مناسب برای تولید محتوا

روش دوم پست گذاری در اینستاگرام با کامپیوتر

یه روش دیگه هم هست، قطعاً براتون پیش اومده که بخواید با کامپیوتر یا لپ تاپ در اینستاگرام پست بزارید ولی ندونید این کار رو چه طور میشه انجام داد؟ حالا در این آموزش ساده این مطلب رو یاد خواهید گرفت. راستی یادتون باشه که این روش فقط واسه عکس هست نه ویدئو

تولید محتوا الان برای افراد و سازمان ها و کسب و کارها تبدیل به یک نیاز اساسی شده، جاهای مختلفی که افتخار داشتم در مقام مربی یا مجری تولید محتوا کار کردم یه مشکل اساسی وجود داره که خیلی اوقات بهانه ای میشه برای به تعویق انداختن کارها توسط نیروی انسانی. یکی از اون بهانه ها نبودن یک دیوایس خوب برای بارگذاری محتواست بعد چند تا مسیر معمولاً دنبال میشه. یا کارفرما بعد از کلی رایزنی نسبت به خرید یه دیوایس مخصوص کارای فضای مجازی اقدام می کنه یا اینکه زیربار نمیره. در حالت دوم معمولاً یوزر نیم و پسورد اکانت ها در اختیار اپراتورهای تولید محتوا قرار می گیره که از روی گوشی خودشون محتواها رو بارگذاری کنن. اینکار اصلاً درست نیست و کلی مشکلات ممکنه برای اون شخص یا کسب و کار بوجود بیاره. اون موقع دیگه مشکل پست در اینستاگرام با کامپیوتر نیست، مشکل امنیت صفحه اس!

جلوگیری از شروع یک دردسر بزرگ

ممکنه اون اپراتور به هر علتی با کارفرما به مشکل بربخوره، سر حقوق، شرایط کار یا هر چیز دیگه ای. وقتی شما بدون احتیاط اطلاعات ورود رو در اختیار اپراتور بزارید، اونم ممکنه بدون در نظرگرفتن اخلاق کاری و حرفه ای اقدام به تغییر یا مسدود سازی اکانت شما بکنه. بعد شما می مونید و کلی هزینه و دردسر برای پس گرفتن اکانتتون.

این ویدئو رو ببیند تا اگر نیروی انسانی شما بهتون گفت نمیتونم پست بزارم یه راهکار عالی بهش بدید که نتونه از زیر کار در بره و بعد صفحه شما گروگانش بشه که در موقع لزوم به عنوان اهرم فشار ازش استفاده کنه. البته اینم بگما اصل به برائته یعنی نیروی انسانی اینطوری نداریم ولی بالاخره پیشگیری بهتر از درمانه 🙂