در عصری زندگی می کنیم که فناوری اطلاعات و بسترهای آنلاین و فضای مجازی در تک تک اجزای زندگیمون رخنه کردن. الان دیگه کمتر کسی رو پیدا می کنین که از گوشی های هوشمند استفاده نکنه. یا به نوعی کارهاش وابسته به اینترنت نباشه. هر کدوم از ما در بسترهای مختلف عضو هستیم و اطلاعات خاصی رو در اون بسترها داریم ذخیره می کنیم. بعضی از ما هم صاحب وب سایت هستیم و امنیت اون وب سایت برامون خیلی خیلی مهمه. گاهی مشکلات امنیتی پیش میاد که تلاش چند ماهه یا چند سالمونو رسماً به فنا میده! و جالبه براتون بگم که گاهی این مشکلات و تهدیدات امنیتی رو خودمون بوجود میاریم… چه طوری؟ با توجه نکردن به یک موضوع ساده.

در این ویدئو یک روش خیلی ساده برای هک پسورد ستاره‌دار،‌ بدون استفاده از نرم افزار یا حتی اینترنت معرفی شده که میشه پسوردهای ستاره دار رو دید!! در ابتدا شاید جذاب به نظر برسه که واقعاً هم هست اما به این نکته توجه کنید که این یک موضوع بسیار مهمه و باید یه تلنگر باشه به تک تک ما که مراقب پسوردهامون باشیم.

نکته جالب روش هک پسورد ستاره‌دار اینه که پسورد شما هر چقدر هم قوی باشه فرقی برای این بستر نمی کنه. این روش میتونه اون پسوردها رو نشون بده. پس توصیه اول اینه که سعی کنید افراد دیگه به لوازم شما مثل رایانه شخصی یا لپ تاپ دسترسی نداشته باشن، دوم اینکه پسوردهاتون رو روی لوازمتون ذخیره نکنید. سوم اینکه هر چند وقت یک بار پسوردتون رو عوض کنید که اگر کسی از این روش متوجه پسورد شما شده بود دسترسیش قطع بشه، توصیخ چهارم اینکه اگر در بستری که در حال استفاده ازش هستید، امکان گذاشتن رمز دو مرحله ای وجود داره حتماً از این امکان استفاده کنید.

گاهی همین نکات کوچک ولی پر اهمیت ممکنه جلوی مشکلات خیلی بزرگی رو بگیره.